Søk i denne bloggen

fredag 10. juni 2011

Fabula - Aero av Astrid Luisa Niebuhr

9. trinn på ungdomsskolen har hatt litteraturprosjekt og jeg har vært så heldig å få tilsendt utvalgte bokmeldinger. Så her kommer boktips for ungadom av ungdom. Første bok ut er endatil skrevet av ungdom og gitt ut på Panthera publishing:
Boka handlar om ei 18 år gamal jente som vart blind i ei ulykke der broren døyde for mange år sidan. Ein dag ser ho nokon grøne ryttarar, ja ho SER dei. Dei neste dagane har ho fleire like episodar der ho kan sjå, men i alle tilfella har dei grøne ryttarane vore i nærheita. Ho blir dratt inn i ei verd der ho er ein nøkkelperson i ein stor krig. Ho får spesielle krefter og vennar. Kommer ho nokon gong tilbake til vår verden? Kommer ho til å sjå foreldra og systera nokon gong igjen?

Boken Aero er den første boken i ein serie som skal bli fire bøker. Den har utrolige skildringar som gjør at du lever deg inn i historia frå første side. Historia er utroleg godt gjennomført. Det er mange små ”hint” i historia som gjør at i alle fall eg finn på teoriar på kven dei forskjellige personane eigentleg er. Fleire gonger har eg måtta gå tilbake nokon kapitlet fordi eg ville sjå om ein teori kunne stemme, og det gjør at eg blir meir gira på å lese meir, og sett fleire ting inn i teoriane. Den er absolutt ei av mine favorittbøker. 

Tea

2 kommentarer:

  1. Har lest boka.. Den er skikkelig heftig=DD anbefaler på det sterkeste

    SvarSlett
  2. HAr hatt skikkelig lyst på den boka :) virker så utrolig gøy og spennende :D lover at jeg stikker ned på bokbutikken rett etter skolen i dag :D

    SvarSlett