Søk i denne bloggen

tirsdag 17. august 2010

Super av Endre Lund Eriksen


Julie er lei av å alltid være den snille og greie. Lei av å sitte hjemme hver helg med mor og far. Lei av å være sjenert. Så når hun har sjansen til å bli igjen hjemme alene tar hun den. Hun lager en liste over det hun skal gjøre med sin frihet. Den nye Julie, the queen of the world, skal:

Bade hver dag
Få tatovering
Kjøre bil
Gå på Klubben
Bli kjent med noen nye
Drikke meg full
Kysse. Om så ei jente
Balansere på brua
Spise hva jeg vil
Få meg kjæreste
  
 Det blir enda mer spennende da Julie får kontakt med en mystisk gutt i naboleiligheten. Hun hører noen synge Ida Marie sin "I like you so much better when you're naked" og hun synger med. Sånn treffer hun Jomar. Etter en flaut møte ansikt til ansikt får hun han med på å hjelpe henne med listen. Men Jomar har en hemmelighet, en sånn stor, mørk en…

Nevnte jeg forresten at Julie er blind? Jeg tror hun er en av de tøffeste damene jeg har lest om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar